Aktualności

3CZE2019

JOGA KRĘGOSŁUPA

Od 3 czerwca wprowadzamy do grafiku JOGĘ KRĘGOSŁUPA - sesje ukierunkowane na zdrowie kręgosłupa - w celu jego jego odciążenia, odprężenia, wzmocnienia, uelastycznienia i kształtowania naturalnych krzywizn.

Do zobaczenia! :-)

Więcej informacji >

5CZE2019

JOGA O PORANKU

Od 5 czerwca wprowadzamy JOGĘ O PORANKU dla początkujących i zaawansowanych.
Będą to ŚRODY I PIĄTKI, godz. 7:15-8:30.
Poprowadzi je DOMINIKA.

WAŻNE - na "rozruchowym" etapie będziemy prowadzić ZAPISY. Kliknij w "Więcej informacji", aby uzyskać szczegółowe informacje.

Więcej informacji >

15kwie2019

JOGA DLA KOBIET W CIĄŻY

Z radością zapraszam na nowe zajęcia w Ośrodku EQUANIMUS – JOGA dla KOBIET w CIĄŻY.
Zajęcia odbywać się będą w PONIEDZIAŁKI I ŚRODY, godz. 11:00-12:30. 
Start zajęć: 15 KWIETNIA.

Prowadząca: Małgorzata Romanek
Jeżeli dopiero zaczynacie przygodę z jogą, zrezygnujcie z zajęć w 10-12 tygodniu ciąży. 

Czekam na Was! Małgosia :)

1kwie2019

KASIA WYJEŻDŻA - OŚRODEK DZIAŁA DALEJ

Kasia Chustecka prowadzi zajęcia i ośrodek do końca marca. Od 1 kwietnia włascicielką Equanimusa będzie Małgosia Romanek. 

Wszystkie zajęcia w ośrodku będą odbywały się jak dotąd. Karnety kupione w marcu będą obowiązywały po 1. kwietnia. Zaplanowane warsztaty i wyjazdy odbędą się zgodnie z planem, również wakacje oraz Sylwester w Kuwasach.

W związku ze zmianą administratora danych osobowych Polityka Prywatności uległa aktualizacji. Prosimy o zapoznanie się. http://jogawilanow.pl/prywatnosc

Więcej informacji >

luty2019

ASANA LUTEGO - CATURANGA DANDASANA

POZYCJA KIJA. Catur znaczy cztery, anga kończyna, danda kij. 

Pozycja wymagająca siły, a zarazem dużej precyzji ze względu na poziome ustawienie ciała w jednej linii. Zwróćcie uwagę na otwarcie klatki piersiowej, na przylegające łopatki i uniesienie głowy. Klasycznie wchodzimy do pozycji z leżenia i utrzymujemy ją 30 sekund.

Wszystko to będziemy ćwiczyć na zajęciach, wykonując dużo przygotowań i wariantów z pomocami. 

Asana wzmacnia nadgarstki, ramiona i klatkę piersiową. Tonizuje narządy wewnętrzne. Wchodzi w skład sekwencji Powitań Słońca (Surya Namaskar). Stanowić może przygotowanie do wygięć do tyłu, jak i pozycji balansowych. Nie wykonujemy jej w czasie menstruacji -  możliwe są warianty przy ścianie.      

Pozycję demonstruje Tomek Pyrzewicz.

 
Poprzednia 1 2 3 4